Bekalan.........

" Selidikilah masa lalu dan masa sekarang anda, kerana hidup ini terdiri dari berbagai pengalaman yang berkesinambungan, seseorang harus keluar darinya dengan membawa kemenangan seperti MUTIARA gah bersinar BAHAGIA tatkala keluar dari cengkerangnya "

Thursday, October 14, 2010

Final Camp - Kem Murni, Gua Tempurong, Gopeng, Perak

09.10.2010 (SABTU)
Jam 7.00 pagi kami semua dikehendaki berkumpul di Stor Fakulti untuk mengangkat barang-barang keperluan yang perlu di bawa ke tempat perkhemahan. Kami student PLK-PDRM menaiki bas yang telah di sediakan oleh pihak PDRM. Kami sampai ke Kem Murni kira-kira jam 11.00 pagi. Sampai di sana kami bergotong-royong menyediakan khemah. Alhamdulillah semua siap dan aku ditempat satu khemah dengan DeqLa.
Petang kami semua di beri peluang untuk membuat tuibing tapi dalam jarak yang dekat persediaan sebelum aktiviti tuibing pada esok hari. Berdebar juga....tapi ok la seronok gak.
Malam kami semua telah turut serta dalam manangement game dengan student degree... kiranya suai kenal la... lepas tu aktiviti lukis & teka mengikut kumpulan yang telah diberi. Opss lupa pula... aku telah diletakkan dalam kumpulan 2 (aku, e.zailan, Bob (student epjj) dan min). Abis aktiviti kami dibenarkan ke khemah masing-masing untuk berehat secukupnya untuk aktiviti esok pula.



Sama-sama berkerjasama mengangkat barang keperluan yang perlu dibawa selain barang peribadi masing-masing

1 comment:

T@SBIH said...

kem murni ek....sok aktiviti ape lak....heehhhe