Bekalan.........

" Selidikilah masa lalu dan masa sekarang anda, kerana hidup ini terdiri dari berbagai pengalaman yang berkesinambungan, seseorang harus keluar darinya dengan membawa kemenangan seperti MUTIARA gah bersinar BAHAGIA tatkala keluar dari cengkerangnya "

Sunday, July 18, 2010

SPS 133 Outdoor Recreation

Tanggal 10.07.2010, kelas aku bermula untuk Sementer ke-7. Salah satu subjek pada sem kali ini ialah SPS 133 – Outdoor Recreation. Subjek ini merupakan subjek yang perlukan tahap kecerdasan yang tinggi. Subjek ini akan diambil oleh En. Hisyam Che mat. Pada pengenalan subjek je dah gerun.

Ada juga aku merisik khabar dari senior kami mengenai subjek ini dan mereka ada menceritakan serba sedikit mengenai subjek ini. Perasaan teruja serta sedikit gerun mula menghantui aku… boleh ke aku buat ni… bayangkan lah… semua perbuatan-perbuatan yang lasak perlu dibuat tapi insaallah akan aku hadapinya dengan tabah.

Mengenai aktiviti berkayak…. Ok la juga sebab dulu aku pernah aktif dalam sukan ni, tapi itu 10 tahun lepas. Bayangkan lah dengan saiz badan sekarang… stamina dah tak berapa… eeeee.. macam manalah agaknya kan. Semoga aku Berjaya menempuhnya dengan jayanya…insaallah.

No comments: